Post by hotiroliby on Feb 7, 2022 20:53:03 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ WorldCraft: 3D Block Craft 2022 version ▞▞▞
Pelasin tässä pelissä paljon. Tämä peli oli minulle aivan taianomainen, ja täällä tapaamani ihmiset ovat muuttaneet elämäni, vaikkakaan eivät parhaalla tavalla. Vietin tuntikausia "Tinycreeperbabyn" tai "Herobrineteengir" -hahmojen kanssa, ja se oli ensimmäinen kokemukseni roolipelissä, jota teen edelleen tähän päivään asti. Vietin paljon aikaa Yez-hotellissa, jota aiemmin pidettiin huoneistona, ja tein jopa tarinan. Näyttää siltä, että en voi pidentää tätä arvostelua, mutta en pidä päivityksistä.
Minulla on ehdotus, mutta sitä ennen se on erittäin hyvä peli ja se sopii myös ihmisille, jotka rakastavat redstonea. Mutta ehdotus on, että yritä tehdä tuntemistasi hahmoista hieman raakoja Kiitos! Ei se suuuckkks siinä ei ole redstonea eikä asioita voi edes käyttää luovassa rakentamatta
Iha jees peli
😐 niin tylsää verrattuna planet craftiin (joka on siistimpi versio tästä pelistä) PÄIVITYS: kehittäjä vastasi arvosteluoni ja tarkistin kaikki pelitilat. ei silti hauskaa
Ei paha, sinun täytyy luoda discord-palvelin parantaaksesi peliäsi. Sinun tulisi luoda paikallinen selviytymismoninpeliisäntä, joka voi liittyä ystäviisi jaetun ja online-yhteyden avulla. Ja myös oma palvelin, jos poistut pelistä, palvelin pysyy verkossa.
WorldCraft: 3D Block Craft Dobrodružné nsp
Todella hyvä, mutta pelin luova puoli käy todella tylsäksi, koska siellä ei ole eläimiä, joita pyydystää ja pitää lemmikkeinä 😂🤦🏼♀️. Siitä tulee riippuvuutta jonkin ajan kuluttua.
vois tulla uusii päivityksii. esim hujaus komennot
Tehä sellasta jutuu etä muut ei pysty voit muntaloon ja en voi mennä suoraan kotiin jostai napist. Ja kun mä meen suunnillee talon luo niin se paikka näyttää ihan eriltä paikalt sik kaks tähtee pois
tyhmä😝
Tämä peli on kuin Minecraft, mutta se ei ole yhtä bloxy pelaajia ja väkijoukkoja, mutta se on hyvä peli, en sano, että se on huijaus, mutta se on paljon realistisempi ja hauskempi kuin Minecraft
Mä puhun tässä Pelissä englantia tai espanjaa
Kopio minest mut ilmane
Bro peli on super, mutta en voi ladata maailmassani. Harrastin paljon ja sitten kirjaudun ulos ja yritän kirjautua sisään, mutta heidän on 15 prosenttia sitä ei päästetty sisään, mutta voin kirjautua sisään tuoreella maailmalla, korjaa tämä koska se on ollut kolmas kerta ja nyt olen fadape 😡
Ei huonompi kuin manecraft
se on hieno peli! Ehdotan, että laitat sähköpostin sinne, joten jos käytämme worldcraftia eri puhelimissa, voimme tallentaa skinsand-ostoksemme asettamalla sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, jolloin meidän ei tarvitse ostaa uudelleen ostamiamme tuotteita.
hauska peli Kindlessä, mutta tietokoneella et voi muuttaa heybindejä. Jos saat tämän pelin tietokoneelle, suosittelen kosketusnäyttöä
Hei ladatkaa
Hauskaa leikkiä, mutta jokainen luomani maailma katoaa, kun palaan siihen. Jos tämä voitaisiin korjata, se olisi hämmästyttävää.
Shadow fighter 2: Shadow & ninja fighting games Action yolw
Miten ne ampuu seinän läpi???
Tämä on mukavaa, mutta haluan jousen ja nuolin. Haluan ratsastaa hevosella ja koira koirani!!! Voi ja haluan VEttä JA KALAA! Haluan kalastaa
Tuleeks yöl survis muita ku zombei ja kurpitsapäit?
Voiko eläimet multiplayerii? Se ois kiva
Sama ongelma, tyhjensin välimuistin ja se ei ratkaissut mitään. Se ei ole puhelin, koska minulla on upouusi Samsung galaxy S20Plus. Se ei todellakaan ole tallennustilaa, koska minulla on vähintään 70 Gt jäljellä ja minulla on runsaasti muistia! Tämä peli oli ennen hämmästyttävä siihen typerään päivitykseen asti. Edit: Olen lähettänyt sinulle sähköpostia enkä ole saanut vastausta, mitä järkeä on lähettää sähköpostia, jos kukaan ei vastaa?
Älä pelaa tätä peliä, sen tylsää et voi nähdä yhtään taloa. Ei ole vettä tai tasaista tilaa, en voi edes pelata selviytymispeliä, kun latasin tämän pelin. Näin kuvista, että siellä on kauniita taloja, mutta siellä ei ole mitään korjausta peliisi, siinä kaikki, mitä voin sanoa
Mitensaa manii
Rakentaminen on hyvää ....mutta.... Hirviöt kutevat nopeasti jopa päivällä... Eläinten kutemisnopeus on liian alhainen... Joskus peli lakkaa toimimasta ja poikii pelaajan satunnaiseen paikkaan..... Eläimet puuttuu tai häviää hyvin usein....
ihan huono
Mahtava mut ei saa silti 5tähteä
se on aluksi hauskaa, mutta hetken kuluttua et voi enää pitää hauskaa! ja se kysyi jatkuvasti, voiko se käyttää valokuviani, tiedostojani ja henkilökohtaisempia asioitani! se oli outoa!
Paskaa en enää lataa tätä VITUN PASKA PELIÄ
Hyvä korvaa minecrafttin kun en haluu maksaa
peli tarvitsee lisää lohkoja, enkä pääse edes moninpelimaailmoihin, korjaa se
WorldCraft: 3D Block Craft Avanture erhr
Siisti on mahtava
Paska niin hyvä
Rakastin tätä peliä, kun se oli eloisampi ja verkossa oli erittäin aktiivinen, tapasin todella mahtavia ihmisiä, mutta kun se kuoli pois, ihmiset katosivat. Vaikka ei niin paljon pelata tähän päivään mennessä, se on silti todella hauskaa ja muutamat vielä verkossa ovat myös melko siistejä. Suosittelen tätä peliä