Post by hotiroliby on Feb 7, 2022 21:14:34 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer ressurs hack ▞▞▞
▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
Det er et bra spill, men jeg HATER når du må betale for noen ting. Hvis alt var gratis, ville jeg gitt det 5 stjerner.
Jeg hadde spilt dette spillet en gang før, men nå når jeg prøver å laste ned, tar det så mye av tiden min. Dette er det eneste problemet mitt, men jeg har lest alle anmeldelsene, og jeg ber deg virkelig om å fikse problemene deres også. Håper virkelig du får fikset alle problemene.🙏🏻
Artig spill
Jeg liker dette spillet. Jeg elsker at det redder nivået ditt på begge lag. Jeg elsker også at du kan bytte lag. Lydsporet er bra, grafikken er ok, og spillingen er fantastisk. Fortsett å lage kokosspill.
Jeg elsker virkelig dette spillet, men du bør legge til flere dansetrinn for nybegynnere takk
Dette spillet er veldig fint og det er så mange ting du kan gjøre, men et problem jeg har som er veldig irriterende er at HVER GANG jeg ser på en annonse for å låse opp noe vil den låse seg selv tilbake, og så sitter jeg igjen med knapt noen alternativer, så hva er poenget på å se alle de annonsene..akkurat nå lurer jeg på om jeg skal avinstallere eller ikke😦
Jeg liker dette, men det var veldig veldig jukset av ballerina ballerinaspillet alt jukset fra kjoler også og trinn også
Den er super og bra for meg for jeg er en acro og ballettdanser
Dette spillet var veldig morsomt i begynnelsen, men etter en stund var det kjedelig fordi du bare gjentar det samme. Dessuten er den eneste karakteren du kan spille som en blond, tynn hvit jente. Noen av sangtekstene inneholder banneord, og det er mange tillegg. Alt i alt var det en morsom opplevelse
Ja, ingenting er bedre enn dette spillet, men jeg taper alltid og når jeg blir syk er alt låst det er superflott og fint og det beste Ohhhlalaal
Bestd sppen noensinne
jeg liker det veldig godt, jeg elsker den delen hvor du blir klar, jeg føler hvordan jeg ville kledd meg, jeg vet ikke, det er så mange ord for å beskrive det!!!😁😉
Det må alltid lastes og det er mye tilføyelse
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Εύκολα cajr
Jeg elsker dette spillet, men det har vært irriterende fordi det tar for lang tid å åpne. Sannsynligvis ca 5 minutter. Noen ganger vil den ikke engang åpne bare lasting for hele tiden. Jeg håper du kan fikse dette
Det var greit, men det ene hovedproblemet med det er at hvis du ikke betalte for det, ville du få mindre enn 50 % sjanse for å vinne. Jeg vet ikke om jeg er den eneste, men jeg kommer ikke til å bruke 20 dollar av mine hardt opptjente penger på en dansebevegelse eller en frisyre!
Kunne ikke engang spille spillet for alle annonsene. Trykk play AD presse dansestil AD presseklær AD presseskjorte AD pressebukser AD presselue AD pressesminke AD trykk øyenskygge AD presse osv osv. Hver eneste ting du trykker på må du se en dum annonse! Jeg fikk spille en danserunde etter å ha sett rundt 20 annonser, og gikk deretter gjennom det samme for å spille en runde til! Så irriterende og ikke verdt det. Avinstallert
Dette spillet var fantastisk, men andre gang jeg spilte det frøs og avinstaller og installer det igjen, og det frøs alltid jeg elsket dette spillet, men bare et minutt!!! vær så snill å fikse spillet slik at jeg kan laste det ned og spille det og gi det fem stjerner 👍👍👍
Royal Girls - Princess Salon ミニゲーム xqb
Jeg liker hvordan du kan endre dansen din, og jeg elsker klærne. Jeg setter tre stjerner fordi den femte sangen for hiphop har A-ordet. Men jeg vil fortsette å installere, men vær så snill å endre den sangen. Og legg til noen flere klær. Jeg går tom for vakre stiler for ballett og hip-hop. Jeg kan til og med bli sparket av spillet av mamma hvis dere ikke endrer den sangen, så bytt den.
Dette spillet er for morsomt 👍 men problemet er at det meste av det fine, dansebevegelsene, musikken er låst 🔒det er grunnen til at de som har kjøpt det vinner, en dag spilte jeg dette spillet mine ferdighetspoeng, dresspoint er mer enn min motstander kjøpte fulle pakker det er derfor hun vinner 🙄 hvis du vil gjøre det gratis så vil det være det 1 av de beste spillene jeg noen gang har spilt
Utrolig spill, flott grafikk, men jeg får ikke tilgang til flere dansetrinn, tid og mye mer. Musikken er kjedelig, ville elske 2 å velge min egen musikk fra spillelisten min. Ser jeg ikke at nivåene er på??
Laster lang tid og 80 % av tingene er låst. Må betale og mange annonser.
Jeg ville gitt dette og andre spill fra dette selskapet flere stjerner, MEN .... Jeg tror ikke du burde måtte betale penger for å nyte et spill!! Og jeg synes ikke det er rett å bare få en smakebit på spillet, og så må du betale hvis du vil fortsette å spille!! DET ER EN TEASE!!!!
Dette spillet er morsomt og alt, men det er en svindel! Fordi hver gang jeg vinner neste gang jeg taper, så når jeg taper neste runde, vinner jeg, kan vi bare vinne eller tape. Jeg er snill å fikse dette spillet på rad.😤😤😤😤😤😤😤🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡😡😡
Det er en god måte å diatrahere små barn på, men for barn på min alder, vel, vi begynner å nitplukke alt, som grafikken, klærne, sminken, urealismen, visste du at preformere bare bruker eyeliner, maskera og leppestift fordi svetten vil ødelegge Sminken? Og ballerinaer bruker tynne eller korte ermer på grunn av svette, i hiphop tar du av deg genseren eller binder den på midjen slik at du ikke svetter igjen, det er urealistisk og har for mange låste gjenstander og tilføyelser
DETTE DUMME ASS-SPILLET TRENGER MANGE MINDRE ENN 1 STJERNE!!!! du kan egentlig ikke gjøre noe med mindre du betaler 100 $. Jeg trodde virkelig at coco var et godt selskap, men jeg antar at jeg var sliten. Jeg er en så idiot som laster ned det HELT DUMME SPILLET! og musikken i spillet er fryktelig! ansiktene til karakterene er så stygge! jeg virkelig hater det.
Jeg gir dette spillet en femmer fordi i dette spillet kan du gjøre mange ting 🙂 men noen ting må du betale 😔 så kan du prøve å gjøre prisen litt lavere takk jeg gleder meg til flere oppgraderinger
La la liker det💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop કેઝ્યુઅલ wib
Veldig fint spill, men bli kvitt annonsene de fleste er barn som spiller dette spillet. Ingen 7-åring kommer til å kjøpe en Rang Rover eller livsforsikring, så bli kvitt disse annonsene og vær så snill å very *friendly* personte med å kjøpe fullversjon hvis folk installerer dette så er det installert, ikke gjør denne tingen din, men ellers er det bra
Det er en annonse annethvert sekund, og du får egentlig ikke mange valg. Jeg spilte spillet før, og det hadde ikke så mange annonser, så 3 stjerner
Jeg ville ha vurdert mye bedre, HVIS DET VILLE ha lastet bort, jeg kastet bort hele 30 minutter og det LASTET IKKE hvis du ikke er en tålmodig person. Jeg anbefaler ikke dette, jeg var spent på å spille det (super spent) og ga den mange sjanser til å laste, men nei
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop કેઝ્યુઅલ plvv
Dette er et flott spill, men til mange ting som er låst, så kanskje låst dem opp slik at alle kan gjøre, fordi det er urettferdig når du ikke kan få en av antrekkene eller et sted å gå, fordi noen mennesker kan ha sett folk gjøre dem og de ville lek på et av stedene eller ha på deg en av antrekkene
Det er et veldig bra spill, men det har mange tillegg fordi hver gang jeg kjøper noe legg alltid til et tillegg og noen av disse tingene skal ikke koste penger😡😡😡
Det var gøy, men det sto at jeg ikke kunne spille før jeg gjorde noe jeg måtte kjøpe🙄 så jeg måtte slette det😭
Jeg elsker disse spillene ❤❤❤❤👍👍👍fordi vi kan skifte klær, hårfarge, smykker og hvis du har ballettdans, kan du gå på hiphop-siden og endre alt, og for begge dansestilene kan du ha to bakgrunnsdansere! ditt valg ! og du kan bytte scene og musikk. men noen ganger låses ting opp, og når vi ser hva vi vil gjøre for det står det at du må kjøpe den varen, men det er så fint spill og jeg elsker disse spillene ❤❤💖💖👌👌👌👍👍
Jeee
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Thông thường okjv
Veldig dumt spill 😫😬. Alltid maksimalt av tingene som er låst, og når jeg vil laste det tilbake, gjenoppretter det mer data. vær så snill å fikse dette problemet. selv jeg vil gi 1🌟, men ok . jeg har gitt 2🌟i stedet for 1🌟. Men devloverne må forbedre det
spillet lar meg ikke spille. det bare fortsetter å laste
Spillet er bra, men noen gjenstander låses og kjøpes med ekte penger
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Rekreacyjne zgse
Interessant, men for mange annonser
Jeg har ikke engang spilt spillet ennå, og det tok så lang tid å laste det
Vel, jeg liker denne ideen, men det var bare at jeg valgte rappen og jeg ønsket å endre rappen til ballett, men ingenting fungerer.
Det er bra, men det kan også være mer bra. Etter å ha lest så mange anmeldelser og etter å ha spilt det, bestemmer jeg meg for at jeg bare må gi 3 stjerner. Det er mer enn halvparten som er 🔒 låst at det store problemet brukeren ønsker å gjøre godt, men tingene er låst og jeg har sett dette i mange anmeldelser, så kan du fikse så mye problem bare Thnx for oppmerksomhet
ja , det er flott .. jeg elsker klærne deres og dansene deres .. men det er et lite problem , hver gang jeg kjøper noe og lukker spillet går alt når jeg åpner spillet igjen senere så jeg vet ikke helt hva det er men håper du kan fikse det .. takk !
Jeg elsker danseutfordring, det er det beste spillet jeg noen gang har hatt i hele mitt liv. Jeg kan ikke tro at jeg laster det ned, jeg skulle ønske at det lot meg være med i spillet, for jeg kunne vinne, hahaha, det kan ikke være sant, men last ned spill nå takk
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Thông thường jau
MYE til mange annonser!! Jeg fikk en annonse, byttet antrekk, fikk 2 annonser på rad, og så feilet spillet!
god
Veldig gøy, men så mange legger til og det tar aldri very *friendly* persont
😍😍😍
Jeg er forelsket i dette spillet og fant ut at barndomsspillet mitt har tenkt på det i flere måneder, og dette er for mye hat fra folk som leser dem alle, men de sier bare at annonser og låst som IKKE BETAL bare prøv å opptre det er morsomt å fiks det